Har du full kontroll over kostnadene på dine transportoppdrag?

24.10.2019

Uni Micro har sammen med Hagland Finans utviklet et eget transportkalkyleverktøy som beregner kostnader og lønnsomheten i transportoppdrag.

Løsningen er nå klar til bruk etter et tett samarbeid mellom Uni Micro, Hagland Finans, Transportkompetanse, Norges Lastebileierforbund og bransjen selv. Formålet med løsningen er å gi transportbedrifter det beste verktøyet for kalkulasjon og økonomistyring samlet i ett og samme system. 

 

Hvilken pris skal jeg ta for turen? Hva er lønnsomheten pr bil? 

Dette er spørsmål som kalkyleverktøyet enkelt vil gi deg svar på. Som bruker av løsningen får du tilgang til Uni Economy og du har dermed kalkyleverktøyet og økonomisystemet integrert på samme skybaserte plattform, tilgjengelig der du er på dine enheter. Dette gjør verktøyet utmerket for ledere som også deltar operativt med transport. Da kan du planlegge økonomien i oppdraget på farten.  

Verktøyet er utviklet med fokus på brukervennlighet hvor du som bruker kun trenger å plotte inn gjeldende tall fra din lastebildrift. Beregningen tar kalkylen seg av.

- Jostein Aksdal, Hagland Finans

Du kan prøve løsningen uforpliktet i 30 dager ved å kontakte Hagland Finans.

Les mer på https://haglandfinans.no/transportkalkyle/.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Se også

Velkommen til våre nye nettsider

Vi er svært stolte over å kunne lansere våre nye nettsider. Vårt fokus har hele veien vært på brukervennlighet og vi håper at dere får den samme opplevelsen med våre nye sider. 

Uni Micro effektiviserer og kompletterer software- og teknologiaktører

(Bergen 13. mai 2020) Uni Micro utvider sine forretningsområder og lanserer SoftRig, en plattform for utvikling og distribusjon av digitale løsninger. SoftRig gir konkurransefordeler til software- og teknologiaktører ved å levere innovasjoner raskt, ressurs- og kostnadseffektivt til markedet.

Oppsummering av vårt webinar - Markedsføring i utfordrende tider

Vi har den siste tiden sett hvor viktig det er å være tilgjengelig i flere kanaler, spesielt med tanke på dagens situasjon i samfunnet. Derfor har vi i samarbeid med et par svært dyktige markedsførere fra det digitale byrået INEVO AS gjennomført et webinar, med opp i mot 100 deltakere, hvor vi ga ut tips og råd om hvilke markedsførings grep det kan være lurt å ta nå. I etterkant har vi satt sammen en liste med disse konkrete rådene, og vil selvfølgelig dele disse med alle som ikke hadde anledning å være med på webinaret også.