Meny

Min side

Min side - er et tillegg som gir den besøkende mulighet for å være registrert på nettsiden, med en egen side for å administrere sin personlige profil. I tillegg får kunden tilgang til ordrehistorikk og mulighet for gjenkjøp.  

mypage.jpg

Egnet for:

  • Nettbutikker med returnerende kunder.
  • Salg til både sluttbruker (B2C) og bedrifter (B2B).

 

 

Hvordan fungerer det?

1. Kunden registrerer seg eller sitt selskap på nettsiden. Legger inn personlige opplysninger som navn, firmanavn, adresse, e-post og telefonnummer. Og lager et passord for sikker tilgang til "Min Side". All personlig informasjon blir lagret kryptert.


2. Kunden logger seg på nettsiden med sin e-postadresse og passord. Etter at kunden er logget inn, får kunden tilgang til sin profil og et administrasjonsverktøy for handlelister, ønskelister, ordrehistorikk og raskt kjøp.


3. Profilen lagrer informasjon om kjøpte produkter og tjenester. Kundene unngår å måtte skrive inn alle opplysninger ved hver bestilling. Systemet husker alle data som er lagret ved opprettelse av kundeprofil.


Innhold:

Ønskeliste (Egnet for salg til sluttbruker B2C)

Dette gjør at en registrert kunde kan planlegge kjøp hvis ønsket produkt ikke er på lager, eller kunden ikke er helt klar for å kjøpe ennå. Produkter blir lagt til i ønskelisten ved å klikke på en knapp på produktsidene (Ofte utformet som et hjerte). Når en ønskeliste er opprettet, kan alle produkter kjøpes med ett klikk. Det er og mulig å kjøpe separate produkter.

 

Handlelister (Egnet for salg til bedriftskunder B2B)

Denne funksjonen passer for kunder som handler mye eller periodisk. Kunden oppretter og lagrer lister med produktene som planlegges kjøpt i fremtiden. Hele den forhåndslagde listen med produkter kan kjøpes med bare ett klikk.

 

Ordrehistorikk

Gir en oversikt over alle ordrer. Du kan se på pris, mengde og leveringsstatus. 

 

Hurtigkjøp

Funksjonen passer for de som vet hva de er ute etter, og som er godt kjent med produktet på forhånd. Egner seg godt om kunden kjøper sjelden, men i store kvanta. Kjøp kan enkelt foretas fra en side bare ved å taste varenummer. 

 

Informasjonsrestriksjon

Dette er en egnet funksjon for B2B kunder. Mulighet for å skjule visse deler av produktinformasjonen for anonyme besøkende, og bare vise den til kunder som er registrert og logget inn. Eksempelvis innebærer dette at B2B pris kan skjules for besøkende som ikke er logget inn. Funksjonen tas i bruk ved en spesiell B2B kunderegistreringsmodus kalt "Bli kunde", som også krever en godkjenning fra nettstedets administrasjon for at kundekonto skal aktiveres. Det kan sammenlignes med en autorisasjonsprosess. På denne måten kan innhold beregnet til autorisere forhandlere filtreres  fra øvrig produktinformasjon. 

Uni Økonomi

Uni Økonomi benyttes i dag av mer enn 35 000 brukere. Det de setter mest pris på med Uni Micro er den sømløse flyten mellom modulene.

Du skal ikke behøve å taste noe to ganger, og målet vårt er å gjøre regnskapsføring så enkel og automatisert som mulig. Det gir deg en mer lønnsom drift fordi du kan bruke tiden din på det du skal.

Org.nr: 959415900
Øvre Helland
5729 MODALEN

Tlf. +47 56 59 91 00
salg@unimicro.no
Følg oss: