Uni Micro Web Kundesenter

For nøyaktig 1 år siden tok vi i bruk et nytt verktøy for kundebehandling kaldt Service Desk. Alle supportsaker løses nå via denne kanalen. 

Hovedgrunnen til dette var å gi kundene våre bedre oversikt over saker, dialoger, samt et konkret kontaktpunkt dere alltid kan nå oss på. Vi har opplevd dette som utelukkende positivt og vi har opplevelsen av at dere også trives med denne løsningen.

I løpet av vårt første år med Service desk har vi en gjennomsnittlig tilfredshet på 4.6 av 5 og vi har mottatt 200 skriftlige tilbakemeldinger. Det at enkelte av dere tar dere tid til å skrive en tilbakemelding til oss blir vi svært glade for. Enten det er utelukkende skryt eller om dere har tips til ting vi på kundesenteret kan gjøre bedre. Så takk for det! :) 

Høsten og vinteren er i likhet med dere den travleste tiden på året for oss på kundesenteret. Vi får flere henvendelser vi skal besvare og i den forbindelse har vi noen få tips til hvordan dere kan hjelpe oss ved å registrere mest mulig informative support henvendelser til kundesenteret. 

  • Inkluder alltid et varenummer, ordrenummer, en link eller et print screen av problemet du opplever. 

  • Har du fått en feilmelding, beskriv gjerne hva feilmelding sier eller ta en print screen av det du ser. 

  • Har en av kundene dine opplevd et problem i nettbutikken din, innhent mest mulig informasjon med en gang. Informasjon som kan være av betydning for oss er: Hvilken nettleser vedkommende brukte, Hvilket land de sitter i, om de har fått feilmeldinger, om problemet oppsto via mobil, nettbrett eller desktop. 

Vi ønsker at alle saker sendes skriftlig, dette har å gjøre med historikk. Sakene tas i tur og orden, det eneste er eventuelle kritiske saker, de får alltid prioritet hos oss.

 

Hvem treffer du på Uni Micro Web sitt kundesenter?

Kundesenteret består av Heidi og Sara som de aller fleste har snakket med i en eller annen sammenheng. Dersom du støter på tekniske utfordringer eller har problemer i nettbutikken din, er de første ledd i løsningen. Heidi og Sara arbeider tett med alle avdelinger for å besørge at dere som kunder får den hjelpen dere trenger.

Dere når oss på følgende måte:

1) Send mail til support@unimicroweb.no - denne går direkte til kundesenteret. Har dere en pågående sak, er det viktig å svare på sakene og ikke sende nye mailer, da får hver sak mange duplikater.

2) Logg dere på kundesenteret via linken under og legg til nye saker eller kommentèr på andre åpne saker:

https://unimicroweb.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/1

Dersom vi legger ved print screens i sakene deres, er de ofte lite lesbar i mail, men på kundesenteret er dette mye bedre å lese.

2018-12-03_19-52-00.png
 

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×