Uni Economy med desidert størst fremgang i fornøyde kunder

20.01.2023

Uni Micro legger stor innsats i å skape verdens beste kundereise. Og i Regnskap Norges ferske teknologiundersøkelse blant medlemmene sine er det Uni Economy som får heder og ære fra fornøyde kunder. Uni Economy er det systemet som har størst forbedring fra 2021 til 2022. For ett år siden fikk Uni Economy karakteren 4,2 av 6 mulige. Nå er scoren økt til 4,8 av 6, der 6 poeng er «svært fornøyd», mens 1 poeng er «svært misfornøyd». 


– Veldig fornøyd med framgangen

– Vi er veldig fornøyd med at vi stiger såpass på den tabellen. Det er i tråd med vår visjon, som er å skape verdens beste kundereise for våre kunder, sier teamleder for ettermarked i Uni Micro, Stian Søvdsnes Knudsen (26).


Stian.jpg


Se undersøkelsen til Regnskap Norge - Fakta om økonomisystemer

– Har Uni Micro gjort noe konkret med tilbakemeldingene fra 2021 til 2022?

– Vi har et gjennomgående fokus på forbedring i strategien vår, så vi lytter til de tilbakemeldingene som kommer, og forsøker å adressere det på best mulig vis. Vi forsøker å bli bedre på kommunikasjonen og informasjonsflyten i systemet. Det skal bli lettere å få tak i oss. Denne framgangen i fornøyde kunder tyder på at vi er på riktig vei!


Også nest billigst

I tillegg til at Uni Economy er det nest beste systemet ifølge brukerne i Regnskap Norges undersøkelse, er systemet også det nest billigste målt i gjennomsnittlig pris per måned ut til regnskapsfører. 

Tross den lave kostnaden bruker Uni Micro store ressurser på utvikling av plattformene våre. Nylig søkte vi etter fem nye utviklere, noe som bare understreker viljen til å ta kundenes ønsker på alvor. Totalt teller utviklingsteamet over 40 personer. Og Uni Economy er i sentrum for denne utviklingen.

Se også: Uni Micro søker fem nye utviklere


Jobber hardt med forbedringer

– Vi er veldig fornøyd med den utviklingen som har vært det siste året, og ønsker å fortsette i samme spor. Vi forsøker hele tiden å jobbe hardt med at systemet skal gli enda bedre, sier Knudsen.

I tillegg til teamet på ettermarked stabler Uni Micro nå også på beina et Customer Success-team. Målet er å lytte enda bedre til kundene og være i forkant med å gi kundene den informasjonen de ønsker, før de i det hele tatt vet at de trenger den!

– Det nye teamet skal jobbe dedikert mot kundetilfredshet. Vi håper at kundene skal bli enda mer fornøyd neste år, og en av grunnene til det er at det kontinuerlig skjer utvikling i systemet, sier Knudsen. 

Les mer om Customer Success-teamet her! 


Stadig nye funksjoner

Uni Economy har allerede bred funksjonalitet med moduler som regnskap, salg, lønn og time samt mobilapplikasjon. Men det er bare starten. Omtrent halvparten av programmeringsressursene går til forskning og utvikling, så det kommer stadig ny funksjonalitet inn i den skybaserte løsningen.

– Den utviklingsinnsatsen har nok også en god del å si for de tallene som kommer nå. Det betyr at de behovene som melder seg, faktisk blir jobbet med. Utviklerne har en lang ønskeliste de jobber med til enhver tid, sier Knudsen. 

Noen av ønskene blir nok innfridd i 2023, så da håper Knudsen at brukerne vil bli enda mer fornøyd og løfte tilfredshetsscoren ytterligere.

– Det er jo ikke en spurt dette, og vi er absolutt ikke i mål enda, men først og fremst ønsker vi å takke for tilliten med å bli enda bedre til neste år!


 



Se også

Vi hjelper deg om bord i Uni Economy

Det skybaserte økonomisystemet Uni Economy er enkelt å komme i gang med. – Dette kan alle klare, sier salgsleder Thomas Monsen i Uni Micro.

Årsoppgjør i Uni Economy

Uni Economy er nå tilrettelagt for at du kan benytte opptil flere systemer for årsoppgjør.

Hvordan bli synlig på nett?

SEO og innholdsoptimalisering er en viktig del av jobben med å drive en nettbutikk. Og dette er en jobb som bør utføres kontinuerlig for at man skal oppnå ønsket effekt med tanke på synlighet og ranking hos søkemotorene. I tillegg må det også jobbes kontinuerlig med å drive trafikk inn til nettbutikken.