Nyhet! En ny og sterk integrasjon for deg i bygg- og anlegg

20.06.2019

Hva kan Mobile Worker tilby brukere av Uni Economy?

Mobile Worker et digitalt prosjektstyringssystem for bedrifter innen bygg- og anlegg. Løsningen består av en skybasert prosjektportal og en mobil app som gir deg en lettere hverdag uansett om du er på kontoret eller i felt.

Med Mobile Worker får du blant annet:

  • Fange opp alle timer og ekstraarbeid
  • God dokumentasjon
  • Oversikt over ansatte med ressursplanlegger
  • Full kontroll på kontoret med rapporter og budsjettering
  • Mange moduler: utstyrskontroll, kjørebok, mm.


Hva gjør integrasjonen?

Med den nye integrasjonen mellom Mobile Worker og Uni Economy får man disse mulighetene:

  • Opprette prosjekter, ordrer og kunder i begge systemene
  • Man oppretter varer og ansatte i Uni Economy, mens timeartene settes opp i Mobile Worker

  • Timer og vareforbruk sendes tilbake til Uni Economy
  • Timene fra Mobile Worker lander i Timemodulen for fordeling til lønn med lønnsarter og til faktura med varenummer

  • Begge systemer er skybaserte så du kan gjøre jobben hvor du er
  • Spar tid ved å unngå dobbeltregistreringer og korrigering av feil

Alt i alt får man en fleksibel og brukervennlig plattform for prosjektledere, baser og vanlige ansatte i felt. Mobile Worker sin nye app, som er tilgjengelig på iOS og Android, skaper fortløpende verdier både til faktura og lønn. For mer informasjon besøk:
https://mworker.no/integrasjoner/uni-economy/


Se også

Velkommen til våre nye nettsider

Vi er svært stolte over å kunne lansere våre nye nettsider. Vårt fokus har hele veien vært på brukervennlighet og vi håper at dere får den samme opplevelsen med våre nye sider. 

Uni Micro effektiviserer og kompletterer software- og teknologiaktører

(Bergen 13. mai 2020) Uni Micro utvider sine forretningsområder og lanserer SoftRig, en plattform for utvikling og distribusjon av digitale løsninger. SoftRig gir konkurransefordeler til software- og teknologiaktører ved å levere innovasjoner raskt, ressurs- og kostnadseffektivt til markedet.

Oppsummering av vårt webinar - Markedsføring i utfordrende tider

Vi har den siste tiden sett hvor viktig det er å være tilgjengelig i flere kanaler, spesielt med tanke på dagens situasjon i samfunnet. Derfor har vi i samarbeid med et par svært dyktige markedsførere fra det digitale byrået INEVO AS gjennomført et webinar, med opp i mot 100 deltakere, hvor vi ga ut tips og råd om hvilke markedsførings grep det kan være lurt å ta nå. I etterkant har vi satt sammen en liste med disse konkrete rådene, og vil selvfølgelig dele disse med alle som ikke hadde anledning å være med på webinaret også.