Nettbutikk og hjemmeside – endring av telefon tid support

I disse dager er mange av oss som er preget av Corona tiltak, det mest inngripende ennå for Uni Micro Web AS er at vi har hjemmekontor og stengte barnehager og skoler.

For at vi skal kunne hjelpe kundene våre best mulig så vil vi i denne perioden ha telefon support mellom 12:30 og 16:00.

 

Vi vil med bakgrunn i stengte skoler og barnehager ha behov for noe mer fleksibilitet i arbeidstid. Dersom det er kritiske ting, dvs driftsstans som oppstår så har vi varslingssystemer i forhold til dette.
I tillegg har vi en vakttelefon: 936 00 866 – denne skal bare benyttes ved driftsstans.

Vi vil i tillegg tilby kunder gjennomganger på kveldstid dersom det er ønskelig for kunder, dette vil våre konsulenter gjøre også. Vi antar at en del av kundene våre vil ha samme behov for fleksibilitet som oss i en utfordrende tid.

Disse tiltakene vil gjøre at vi skal kunne være der for dere i større grad enn tidligere for å løse små og store utfordringer i daglig drift. I 2020 er vi prisgitt fleksibilitet, gode systemer og tjenester for digital samhandling. Vi utnytter disse virkemidlene for å skape en digital arbeidshverdag som flyter godt, uavhengig av hvor vi sitter fysisk. Verdien av digitalisering blir ekstra synlig i en situasjon som dette, og vi ser dette som vårt mulighetsrom for å understøtte deg som kunde.

Vi anbefaler at dere sender saker til support@unimicroweb.no
Fordelen både for oss og dere er at saker da blir loggført, og raskere behandlet av teknisk avd.
Dere har også oversikt over sakene deres i vårt kundesenter:
https://unimicroweb.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/1

Vi ønsker alle god helse i tiden fremover!

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×