Meny

Møt vår prosjektleder Filip

30.08.2018
Kategori:

Filip har en spennende bakgrunn med erfaring fra blant annet arbeid med design av markeds-materiale, produktblader og vedlikehold av nettsider. Han har opparbeidet seg en bred teknisk forståelse samt en interesse for design og vi er svært glad for at han er en del av vårt team.  

- Hvordan ser din arbeidshverdag ut?

 

Arbeidshverdagen min går stort sett ut på kommunikasjon mellom kunder og implementører/utviklere. Jeg jobber som konsulent og prosjektleder, og er kundens kontaktperson hos Uni Micro Web. I tillegg til å være kontaktperson, konfigurerer jeg nettbutikker og veileder kunder.

 

- Hva synes du er det mest interessante i din jobb?

Det mest interessante må være alle de forskjellige kundene med forskjellige behov. Det finnes så mange forskjellige marked der ute, og derfor må vi også tilpasse oss hver enkelt kunde. Det er spennende å finne den løsningen som passer best for hver enkelt kunde.

- Hva er det mest utfordrende for deg som konsulent når en ny kunde skal starte med nettbutikk?

 

Noe av utfordringene som går igjen er tid. Ikke alle kunder har like mye tid til å sette av til å jobbe med nettbutikken. Forståelig nok har de gjerne en travel hverdag, og rekker ikke alltid å sette av tid til nettbutikken. Da vil også noen prosjekter bli dratt ut i tid.


- Hva er mest utfordrende for kundene som starter med nettbutikk for første gang?

 

Kundene må sette av tid til å jobbe med nettbutikken. De må sette seg inn i økonomisystemet og webløsningen vår. I starten vil det være mange varer å laste opp, med produktbeskrivelser og gode bilder. Dette er tidkrevende, men nødvendig for å ha en god nettbutikk.


- Hva er de viktigste kriterier for å lykkes for de som starter med nettbutikk i dag?

 

For å lykkes med nettbutikk i dag, er det viktig at sluttkunder skal finne fram lett. God navigering, gode bilder og god betalingsløsning er noen nøkkelord. Synlighet i google er også viktig for å øke trafikken på nettbutikken.

 

- Hva er et «perfekt» prosjekt for deg som konsulent? 

 

For meg er et «perfekt» prosjekt en kunde som har en klar målsetning og tar eierskap til prosjektet. Det er viktig at det blir satt av tid og budsjett til å gjøre det som trengs for å få en god og lønnsom nettbutikk. Det er alltid gøy når vi får mulighet til å utvikle nye funksjoner for å gjøre nettbutikken mer brukervennlig for sluttbrukeren. Jeg startet å jobbe her i april, og ser allerede nye, spennende funksjoner som har kommet.

 

 

webdesign.jpg

 

Uni-nytt

Prøv gratis

Ønsker du å prøve vårt skybaserte økonomisystem, Uni Economy?
Prøv gratis her
Ønsker du å prøve vårt prisbelønte økonomisystem for Windows, Uni Økonomi V3?
Fyll ut skjema her
Org.nr: 959415900
Øvre Helland
5729 MODALEN

Tlf. +47 56 59 91 00
salg@unimicro.no
Følg oss:
GDPR retningslinjer