Meny

Uni24 Ordre

Dette er produktet som gir dere tilgang til kunder, varer, ordre og rapporter på Web.

ordreNår dere oppretter klienten for første gang, vil eksisterende kunder, varer og ordre bli lastet opp fra den lokale installasjonen og gjort tilgjengelig på Web. Her kan brukerne gjøre klar ordre, opprette nye kunder og produkter i tillegg til å  oppdatere vare- og kundeinformasjon. Oversiktsbildet gir også en god oversikt over aktivitetene denne dagen, og flere har valgt en løsning med storskjerm på kontoret som gir alle ansatte ny og oppdatert informasjon.

Dere velger selv hvilke tjenester dere ønsker å benytte, og hvilke brukere som skal ha tilgang til dem. Når brukeren skal logge seg på er det bare å gå inn på ww.uni24.no, og tjenestene som er tilpasset brukeren vil være tilgjengelig.

 

Produktet er utviklet for mange bransjer og tilpasset en rekke ulike behov:

  • Regnskapskontor som ønsker å la sine klienter lage egne ordre
  • Selgere som tar imot bestillinger på kundebesøk.
  • Ekstra arbeid og vareforbruk på oppdrag
  • CRM oppfølging og vedlikehold av kundedata
  • Salgsoversikt og tilgjengelige rapporter
  • Oppdatering og vedlikehold av varepriser

Produktet er tilgjengelig i alle våre produkt-pakker, og krever bare at dere kjører på en versjon av Uni Økonomi V3.

Vi har laget Uni 24 Ordre for at dere skal få muligheten til en mer effektiv utnyttelse av Uni Økonomi, bedre tilgjengelighet til deres data og lavere kostnad på deres IT-infrastruktur. Ta kontakt med en av våre selgere i dag for å se om vi har løsninger som passer for din bedrift.

Uni Økonomi

Uni Økonomi benyttes i dag av mer enn 35 000 brukere. Det de setter mest pris på med Uni Micro er den sømløse flyten mellom modulene.

Du skal ikke behøve å taste noe to ganger, og målet vårt er å gjøre regnskapsføring så enkel og automatisert som mulig. Det gir deg en mer lønnsom drift fordi du kan bruke tiden din på det du skal.

Org.nr: 959415900
Øvre Helland
5729 MODALEN

Tlf. +47 56 59 91 00
salg@unimicro.no
Følg oss: