Meny

CRM

For alle bedrifter er det å ha kontroll på kundeportefølje, dokumenter, historikk og avtaler alfa og omega for å lykkes. Likevel er det mange som har utdaterte CRM-systemer som er vanskelige å bruke, samtidig som informasjon om kunder er mangelfull eller vanskelig å finne. Det fører til frustrerte medarbeidere, lavere effektivitet og færre salg. Har du tenkt på hvor mye bedriften kan tape i omsetning om dere har et CRM-system som ikke fungerer optimalt?

crm.jpg

 

Med et godt CRM-system har du alltid oversikt. Enten du skal skaffe nye kunder eller pleie de du har - når du eller de tar kontakt har du alltid alle tall tilgjengelig. Du trenger ikke å bruke tid på å lete etter kundemappen, for så å måtte ringe tilbake eller sende epost senere, og på den måten tape omsetning.

 

Gir et bedre arbeidsmiljø

Uni CRM gjør at du får full kontroll på kundeporteføljen din. CRM-funksjonaliteten er bygget direkte inn i systemet slik at du alltid har den tilgjengelig. Du får all informasjon oppdatert og samlet på ett sted, ett register å vedlikeholde og én leverandør å forholde deg til. Det gjør at interne rutiner blir enklere å følge siden alle medarbeidere vet hvor de finner det de leter etter. Dette øker effektiviteten, noe som igjen fører til mer aktivitet og høyere omsetning - og ansatte som er lykkeligere fordi de har et bedre verktøy for å gjøre en god jobb.

 

Uni CRM gir deg et ubegrenset antall kontaktpersoner, telefonnummer, epostadresser og adresser på kundekortet. Du kan også opprette kundekategorier med muligheter for rapporter, kampanjer og salgsanalyser. I tillegg får du dokumenthåndtering på for eksempel kunde, ordre, prosjekt og avdeling.

 

Gjør bedriften proffere

Med Uni CRM kan du få oppslag mot Telefonkatalogen, Gule Sider og Proff.no. Det gir deg en stor fordel både når du skal prospektere nye kunder, eller følge opp de du allerede har.

 

Uni CRM er en del av Uni Faktura

Du behøver ikke å kjøpe den som en egen modul. Og du får selvsagt den problemfrie, sømløse og gode arbeidsflyten mellom modulene som Uni Micro er kjent for.

 

Med Uni CRM får du

  • Tett integrasjon med Tilbud, Ordre og Faktura
  • En mer effektiv drift
  • All kundeinfo lett tilgjengelig på ett sted
  • Oppslag mot Telefonkatalogen, Gule Sider og Proff.no
  • Integrasjon med MS Outlook for lagring av dokumenter og epost
  • Se alle aktiviteter på kunder og leverandører
  • Mulighet for masseutsendelse av SMS

Uni Økonomi

Uni Økonomi benyttes i dag av mer enn 35 000 brukere. Det de setter mest pris på med Uni Micro er den sømløse flyten mellom modulene.

Du skal ikke behøve å taste noe to ganger, og målet vårt er å gjøre regnskapsføring så enkel og automatisert som mulig. Det gir deg en mer lønnsom drift fordi du kan bruke tiden din på det du skal.

Org.nr: 959415900
Øvre Helland
5729 MODALEN

Tlf. +47 56 59 91 00
salg@unimicro.no
Følg oss: